Come on,skinny love..

Tjeeeena.

Har precis bäddat ner mig fullkomligt i sängen efter den skönaste duschen nånsin känns det som. Kom ju hem 22.00 igår typ och pallade bara inte duscha då så stack bara direkt i säng,vilket har gjort att jag idag känt mig som världens luffare..så nu idag när jag äntligen slutat och bara kunde komma hem och fräscha till mig..feels good kan jag säga. 
När jag kom hem idag också så var halva vardagsrummet fullt med folk i princip, hela familjen + mina föräldrars bästa kompisar och deras grabb som satt och hade gofika deluxe..mamma hade dessutom lagar pannkakor till middag så var helt underbart och mötas av den sköna stämningen som var plus massa gott! 
Drog och solade hos grannen gjorde jag också såhär halv spontant på kvällen,vilket var jäkligt nice! Så jäkla klockrent och sola där, 30 kr för 30 minuter. Make sense haha? 

Är lagom glad också kan jag säga för jag är ledig hela jävla helgen. Fredag-måndag! Hur jäkla nice som helst och jag planerar på och bara må i helgen,inga bekymmer bara roligheter.

Även fast jag är sjukt trött just nu,har jag känslan av att jag kommer förmodligen inatt bara ligga övertrött som ett stök och kolla film alltför länge,brukar bli så speciellt när man vet att man kan sova hur länge man vill..haha.

Kom som sagt hem som ett troll idag men fick ändå för mig och ta massa bilder,och vissa blev faktiskt bra tyckte jag haha..






Galen hår frisyr jag vet, nästan som ett brinnande lejon haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0