don't hate the player,hate the game.

Waddup!
 
Jag är i alla fall fortfarande förkyld och jävlig, hostar och snorar så man blir less på sig själv asså..Har varit febrig och så i 1,5 vecka, så man tycker ju att skiten borde ge med sig snart..men men håller man på och jobbar och stökar runt som man gör så får man väl skylla sig själv.
 
Långtråkigt som tusan har jag i alla fall och jag lite smått trött efter gårdagen är man ju också, det kan man inte ljuga om. Jag jobbar ju som sagt nu och fram tills nyår och allt så igår blev det faktiskt fest för det måste man unna sig ju tycker jag. Och det blev en hejdundrande kväll med tjejligan kan jag lova!
Förfest hemma hos Leyla blev det med ett gäng innan vi drog oss till BJ och skakade loss! Kul som fan och kvällen bjöd på galenskaper, exakta detaljer behöver man ju inte gå in på liksom. Men hem kom vi ju i alla fall så mycket kan jag säga,hahah.
 
Något jag bara vill skriva av mig och som ingen liksom behöver anteckna för intresseklubben,är bara det att nu för tiden så ska allt vara så jävla komplicerat, och något jag märkt är att det är ett jävla spel som ska spelas så fort man träffar nån man gillar, och jag fattar inte varför.
Jag själv är inte i behov av ett förhållande, jag behöver inte ha det här "tänker på dig hela tiden gulle" sms, hjärtan och romantiska kvällar, och allt annat som ett förhållande innebär.
Det jag skulle vilja, är och bara kunna ha en hunkig jävel som man snacka om allt med, som får en och skratta under tisdagskvällen, som man kan vara helt jävla galen och löjlig med, och som man kan gå hem med tidigt en lördagkväll för att man inte kan vänta och slita kläderna av varandra, och som man kan hänga med för att man helt enkelt bara trivs i varandras sällskap, och nån och bry sig om bara, simple as that.
Det behöver inte vara svårare än så, men tydligen ska det va så, i alla fall i den här stan.
Varför kan man bara inte vara avslappnad och ta det lilla lugna, utan massa komplicerade grejer?
Jag menar bara att det ska alltid bli så jävla pressat och stressat så fort man hittar nån man klickar med, tydligen kan man inte hänga och se vad som händer eller inte händer..
Väldigt knasig värld vi lever i tycker jag, chilla med livet är ju något och eftersträva om något alltså..
Jag känner i alla fall så, vi är unga och dumma och man ska inte behöva känna den här jävla pressen som uppstår så fort något stort är på gång, varför inte bara ta det som det kommer och njuta av livets glada dagar när dom väl existerar?
Eh, mitt huvud snurrar som sagt jäkligt mycket efter gårdagen men det äre värt. Allt detta skrivande består mycket ifrån gårdagens diskussioner som alltid är så jäkla givande, speciellt på fyllan haha.
 
Hoppas ni inte fick någon klarhet i detta inlägg för det skulle jag knappast få av mitt babbel haha.
Jobb och lugn helg framför allt är det som väntas i alla fall, så nu vet ni. Partypinglan is out. Eller in, för ska ju inte ut som sagt..Haha, hur som helst.
Hej på er.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0