friday night.

Halloj där!
 
Sitter och ugglar lite hemma såhär på en fredagkväll, är helt ledig nu i några dagar och jag var ruskigt sugen på och dra ut idag men sen så blev det inte riktigt så ändå, och det gör inte mig nått emot egentligen, för kände verkligen att jag var trött i kroppen rent allmänt så skulle förmodligen inte varit värt det om man vet att man inte kan vara i piggaste laget liksom...
Och imorgon så väntas en dunder kväll, och då menar jag verkligen det, en kväll väntas med världens underbaraste tjejer, 8 st brudar ska samlas ihop för middag och festligheter och det är så jävla kul när vi alla kan samlas ihop för det händer inte så ofta liksom, och jag är verkligen superglad och längtar som fan för och slå klackarna i taket med dom tjejor jag trivs bäst med haha!
 
Har inte så jäkla mycket och snacka om egentligen, känner bara att jag inte försöker bry mig så mycket om saker och ting i dagsläget,även om jag faktiskt gör det, men jag låter det liksom bara va på något sätt, det blir bäst så för min egen skull.
Och med det sagt, bjussar på en riktigt fin låt som är ifrån djungel george filmen.
Enjoy!
 
 
 
 One day I look up and there you were
Like a simple question looking for an answer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0