Ive been waiting.

Hej.

En lördag kväll utöver det vanliga var precis det jag behövde med mina tjejor. 
Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta över kvällens bravader men men..
Idag har jag och mina bästaste bästa hängt på stan och bakiskäkat och bara snackat,kvalitetstid när den är som bäst liksom! 
Och jag älskar söndagskvällar när man bara kan gosa ner sig i mjukiskläderna och kolla film och käka i sängen haha. Kollar på Rock of Ages nu btw,fet film!

Imorn börjas det med julefirandet och först ut är uppesittarkväll med vännerna framför Bingolotto och dricka glögg m.m,självaste julafton innebär familjemys hemma med pappas släkt och juldagen bjuder på galen utgång som givet och annandagen barjobb och sedan förhoppningsvis julklappsbyte på fredagen och jobb resten av helgen! Hela veckan är minst sagt planerad haha,och längtar redan sjukt mycket till juldagen. Lätt en av årets bästa utgångs dagar! 
Kommer nog inte vara så himla aktiv denna vecka med andra ord,så God Jul på er,hejsvejs. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0