jag var bara inte gjord för dessa dar, och dessa dar var inte gjorda för mig.

Kan ju börja med och berätta att jag har skevaste dygnsrytmen för tillfället, har sovit som en kratta rent ut sagt. Hela förra veckan bestod av nattjobb och det brukar vara drygt och försöka vända om till en vettig sömn på nätterna och vakna dagar, men det har fan varit rätt kämpigt nu asså. Bara idag så låg jag uppe till 6 på morgonen..skönt liksom! Och det sjuka är att jag innan det somna kl 22 som en vanlig människa och sen vakna typ 00 och var pigg? eeeh, vad fan gör man liksom? slå sig själv med en stekpanna börjar ju kännas som ett alternativ snart..
 
Dagen idag har bara bestått utav chillerill hemma, kändes som att det behövdes.har varit ensam hemma hela dagen också kan vara värt och nämna. Jag har en tendens av att vara ute och flänga alldeles för mycket när jag väl är ledig och inte riktigt vila så jag tog tag i mig själv idag och planerade inte in nått, för jag skojjar inte resten av veckan består av både jobb och roligheter med vänner som jag lyckats planera in, ledig helg är det ju som väntar så det är ju liksom självklart att det händer grejjer då..haha.
 
Jag har för övrigt haft en rätt bra helg den som var, jobbade på Max på löningsfredagen, vilket gick sådär om man får säga så. Och det som är det mest frustrerande är att min sköna vän Johannes var i staden och festade, och det är väl tametusan att jag ska vara fast i köksskjortan då liksom,det är inte första gången det händer heller! Jag skojjar inte när jag säger att jag bara ser honom typ 1 gång per år haha, jag och mina girls brukar lyckas festa ihop med honom då och då, men nu var det ett bra tag sen! Jag tror det var i mars i år som jag såg honom sist..och i fredags sågs vi ca 5 min i fylleruschen haha. Men men, alltid nått!
Bättre vän får man ialf leta efter!
 
I lördags blev det barhäng på klubben i Östhammar och det var helt okej, min favvo Cathrine jobbade inte så det var jag och Oskar och en annan tjej Annika istället som körde. Helt okej faktiskt, var lugnt för och vara löning konstigt nog. Men jag hade det kul ändå, blir rätt hypad av och stå och hetsa med gästerna haha.
Och jag måste bara berätta om skönaste snubben, Hampe som är vår diskplockare,helt störd men han är så klockren så det finns inte. Han gör min kväll där borta, med allt hans snack hahaha. Ska fan filma honom nästa gång jag jobbar med han så ni får se vilken skön kille det är haha.
 
Förutom det så har det inte hänt så mycket,var på lunch date igår med min sköna böna Sara! Den tjejen är fan helt otrolig, love her tills döden skiljer oss åt liksom. Blev mycket bra snack om både det ena och det andra kan jag lova, sjukt kul! <3
 
Och tro på tamefan att jobbet ringer i skrivande stund,så nu ska jag jobba tydligen, och inget mig emot egentligen! För min Leylafeyla på jobbet gör jag allt och lite till! :)
HÖRS DÅ.
Jag och Johannes på en skön hemmafest förra sommarn med after ski tema, haha!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0