och det finns inget jag inte skulle göra.

Hej och hej.
 
Sitter lite halv sleten såhär mitt i natten och kände att jag behövde skriva några rader.
Har idag haft en okej dag egentligen, bara humöret som varit piss.
Jag lunchade ialf med min fina vän Sara och snackade om livets liv, och det finns verkligen ingen som förstår mig bättre just nu än henne. Hon är helt otrolig faktiskt.
Vi käkade på Magnussons ialf och jag testade deras burgare,vilket var riktigt gott.Det var BBQ sås på och efter all min tid i södern i USA där rökig BBQ sås är standard så har jag liksom blivit väldigt in to it, så att säga. Riktigt nice ialf! Och det är så underbart och äta riktiga burgare,än dom slappa burgarna vi levererar på Max liksom, nej uppskattar verkligen riktiga hederliga burgare haha.
 
Hade möte sen på jobbet med hela assistentgruppen och bossen som vi brukar ha då och då, och jaa vad ska man säga..2 h snack blev det, och mitt humör sänktes i botten i princip efter det,så det om något borde säga hur mötet var haha..
Annars då, har spenderat kvällen med och städa rummet och kollat film och myst med katten i timmar i princip.
Kollade på en av mina absoluta favoritfilmer Love and others drugs,vilket är en sjukt bra film. Sjukt bra skådisar med(Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway) och filmen är bara otrolig helt enkelt.
Sen råkade jag plöja igenom filmen Ego och She's the man.
Haha, vilken jävla filmnörd man är, men till mitt försvar - dåligt humör resulterar i lite avskärmining och lugn och ro helt enkelt.
 
Imorgon så var det halvt genomtänkt att man skulle dra och jobba på en Max restaurang i Sthlm(Barkaby om man ska vara exakt) men det verkar inte bli av så då väntas en ledig dag som planerat och det är inte helt fel.
Jag är överlycklig också för ska ta mig hem till Jojjo och pyssla lite med hennes hästar, och det finns inte ord för hur mycket jag längtat efter stallet. Har som sagt gått en månad sen jag kom tillbaka från 3 månaders häng på hästgården  i USA, och jag insåg det där borta vilket jag egentligen alltid vetat, hästar är min passion,mitt liv,den jag är.  Kärleken till ridningen kommer alltid finnas där och ge mig riktig lycka här i livet.
Så hur som helst, ser fram emot morgondagen!
 
Och jag ska väl försöka sova nu egentligen som en vettig människa.
Natti.
 
På tal om något helt annat, Idol är ju över nu och jag körde lite throwback igår då jag också satt uppe sent som vanligt , och mina favoriter av Idol säsonger,'r två stycken,den absolut första 2004 då Daniel Lindström vann hela skiten vilket han totalt var värd och sen 2010 då Jay vann men då jag stenhårt hejade på Olle Hedberg. Hur som helst, bjussar på 2 sjukt bra låtar Daniel Lindström körde under sin Idol tid. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0