och trodde jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig satt känslorna kvar..

Hur kunde jag va så naiv?
 
Om ni inte har lyssnat på Dani M så borde ni ju göra det kan jag säga. Riktigt grym kille och hans låt Naiv passar in på mig väldigt bra i skrivande stund faktiskt.
Han är ju en Uppsala grabb och i fredags uppträdde han på hemmaplan på Flurran där dom hade ett stort event, och det var riktigt grymt. Dom körde typ 5 dansgolv men som knappt var märkbara om man jämnför med trycket på hela övervåningen som bjöd på grym musik, hiphop/rap/dancehall och jag och Leyla som båda älskar sån musik skaka ordentligt med rumpa haha. I sällskapet hade vi med oss Oscar och Fredrik plus deras kompis. Sjukt jäkla kul var det haha! Kan vara värt och nämna att jag var spik nykter för jag körde bil, och det var jäkligt nice ändå faktiskt. Har inte direkt några problem och gå ut nykter alls, man kan dansa och flippa lika mycket som vanligt ialf haha. Träffade goaste grabbarna ifrån högstadie tiden också vilket var sjukt länge sen men sjukt kul också,love it!
 
Jag tänkte ju ta det lugnt denna helg men fredagen blev ju lite halvt spontan kan jag ju säga, men igår så var jag i det tröttaste laget för sov bara 3 h efter galenskaperna och sen körde jag mitt 9 h pass på jobbet så det var liksom lika bra och bara åka hem och däcka i sängen haha. Fett skönt faktiskt!
Och idag har jag glidit runt i pyjamasen hela dagen, vet inte riktigt vad som hände haha...
Men imorn blir det andra bullar ialf, en heldag väntas med massa häng med fina tjejer!
 
Och kan jag bara tillägga att ödet har spelat mig ett jäkla spratt denna vecka som varit, man börjar undra ju..
Och jag är så jävla störd i vissa situationer så man blir fan less alltså.. Ångrar mig som fan,vill bara göra om och göra rätt haha. Kan ju bara hoppas att jag lyckas bevisa ,trots alla dumheter, att man är något bra.
 
Hur som helst, jag ska kika film med brori nu och sen sova så man är på topp imorn! Älskar lediga måndagar.
 Puss och god natt.
 
Är bara tvungen och slänga upp lite sköna klipp med Dani M och Labyrint, sjukt jäkla bra är dom.
Älskar deras musik och älskar att dom är ifrån ens hemstad Uppsala. HYLLNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0