This lips can't wait to taste your skin.

God morgon!
Har praktiskt taget krypit ur sängen idag,kommer knappt ihåg hur jag kom till duschen kan jag säga. Så jäkla trött!
Har inte varit vaken såhär "tidigt" på 1,5 vecka typ..

Hur som helst, världens goaste Tove aka Mysmongo är på snabb visit så träffade henne en stund efter jobbet igår och blir en liten stund idag också trots jobb! Så jäkla kul och träffa norrlänningen och extra lycklig är jag för hennes spännande framtid som väntar! 

Och på tal om nått helt annat, vill ni ha tips på en mysig låt lyssna på Adorn(remix) av Miguel. En av mina favoriter,somnar alltid till den på bussen haha. 
Hej på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0