all tid i världen,men slösar inte en sekund, du e aldrig nöjd.

Kom precis på sjukaste grejen,jag har varit hemma i en månad nu! Känns som om det var ett halvår sen jag kom hem ifrån USA. Men det är en hel jäkla månad som har gått bara?! Så jäkla skum känsla. Nästan läskigt hur jag bara har hoppat in i gamla spår och kör på utan och tänka på att tiden går.
Men som jag sagt till alla hittills, är så jävla glad och vara hemma. Njuter av livets liv.
 
Ikväll blev det ialf en sen middag med några av jobbarkompisarna,kollade fotboll på Allstar och kvalitetstid med min kompanjon Leyla blev det allt också! Vi jobbar ju typ aldrig tillsammans längre,så gäller och ta vara på tiden när vi verkligen ses :)
I övrigt så brukar ju mitt knä låsa sig när jag ridit och tränat hästar m.m och idag av alla dagar så har mitt knä krånglat hela dagen,och nu ikväll när jag kört bil och sen suttit stilla ett tag så har det varit asdrygt för det gör liksom ont i nån muskel känns det som, är obekvämt och ha benet både utsträckt/böjt så förstå hur irriterad situation jag är i just nu.
 
Och jag har fortfarande 3 nattpass kvar som väntar denna vecka,dock längtar jag mest tills på lördag då det först och främst väntas barjobb och andra roligheter också!
 
En låt som har satt sig i mitt huvud efter helgens bravader och som jag nynnat på jobbet dom senaste nätterna är, Aldrig nöjd- Joakim Gissberg.
Sjukt bra låt faktiskt,så lyssna och bli lika fast som jag haha.
 
Nattinatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0