if tomorrow never comes.

Hej hopp.
Som alltid är man ju värdelös på och besöka detta ställe och skriva några rader men kände att efter helgen/den senaste tiden som varit så ville jag skriva lite grann, lätta på trycket liksom.
 
Jag kan ju börja med och säga att helgen varit helt jävla sanslös. Alltså det var ju inte bara det att detta var min första lediga helg sen jag kom hem, utan det var ju också i princip den första utgångs helgen också, så efter och inte ha slirat på Uppsalas gator på 3 månader så kan ni ju tänka er vilket jävla bombnedslag det varit denna helg.
Dock har den varit så jävla rolig!
Jag hade ju i fredags planerat en utgång och reunion med min musketör Sara. Så efter och inte ha setts sen i juni/juli så möttes vi upp i staden och smådrack lite på Edenbergs och Terrassen och catchade upp liksom innan vi drog till skönaste förfesten med Saras killkompisar. Blev sedan lite för mycket dricka och vi hamnade ialf sen en snabbis på Edenbergs och sen Terrassen igen haha,där jag totalt spårade ur. Träffade min jobbarkompis Oscar som förövrigt är den flummigaste killen i stan och våran LMA  David från jobbet också, och asså dom två jävlarna tillsammans..det blir bara fukka ur liksom!
Kvällen spårade ialf ur och det är liksom inte ens värt och gå in på detaljer känner jag haha..
Sedan igår så startades dagen med och vara bakis och skakis som ett as, stressa iväg för och åka iväg på Ladies Night i Sthlm med bff:en Nina och det var helt underbart. Asså Ronan Keating av alla snygga män i världen var gäst artist och levererade when you say nothing at all,if tomorrow never comes och Lifes a rollercoster helt jävla gudomligt. Helt lost uppe bland rosa moln blev man ju kan jag säga haha.
Väl tillbaka i Uppsala så blev det Terrassen och hänga med gänget ifrån Max igen, fick i mig en shot och en drink och kände att det var nog haha. Så jävla sliten!
Min och Saras vägar korsades som planerat och slutade då med att jag crasha på en soffa i staden, och det var liksom min helg! Har idag bara glidit runt hemma i mjukisbrallan och kollat serier haha, och ja dagens goda gärning var väl att jag lagade mat åt hela familjen, blev inget mindre än kött,potatis med grönsaker och bea!
Man kan ju om man vill haha.
 
För övrigt så kan jag bara nämna att jag i helgen träffat en hel del nya människor,vilket jag älskar och göra och inte nog med det träffat den mest ödmjukaste personen jag nånsin träffat tror jag. Asså jag tycker det är så jävla fint och träffa personer som trots livets elaka spel, kan ta jävligt mycket motgångar och ändå ha glimten i ögat och njuta av livet när det är som bäst. En sann jävla krigare med andra ord.
 
Hur som helst denna vecka som väntar kommer bli ap jobbig,då jag ska jobba mån-tis natt och tors-lör natt! 5 nattpass ska man köra så det är liksom bara och inse att man kommer va nattuggla deluxe,hur man nu kan va en nattuggla deluxe? Haha asså, så jävla trött man är..
Säger bara det,puss och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0