och inga drömmar är fel.

Tjabba tjena hallå folket..
Har ju bara låtit bloggen vila ett tag, vart liksom lite mycket där och med och resa hem och komma tillbaka till allt och försöka styra upp läget och såklart träffa vänner man inte sett på länge.
Jag kom ju hem för 5 dagar sen och hittills så har jag lyckats och varit på arbetsintervju och få jobbet, fikat med Ninis, sagt hej till the crew på Max och sagt hur jag vill jobba framöver, hängt i stan med lillebror då han har höstlov och varit ledig, firat halloween med mina Alunda brudar och varit på studentkorridorsfest,fikat med Tove och jobbat första passet på jobbet jag fick! Såå jaa jag har då inte haft många latis timmar sen jag kom hem haha..
 
Som dom flesta har fattat så har jag längtat hem riktigt jävla mycket och det är pga av massa olika anledningar men denna upplevelse har tagit på psyket kan man säga, och jag har inte kunnat varit mig själv på något sätt och därför jag så  lättad över och vara hemma och kunna andas ut och slappna av.
Så jag är så sinnessjukt glad över och va hemma och känner mig helt hyper haha.
 
Och jag har efter allt detta insett hur bra man har det som har människor runt omkring sig som faktiskt bryr sig om en, och hur mycket det faktiskt gör av och ha den tryggheten av att folk finns där för en.
 
Nog om det, nu är nu och jag är hemma och även om allt är upp och ner och halvt kaosartat så är jag totalt inställd på och leva och må så bra som jag bara kan, för just nu är min plan och vara på hemmaplan ett ganska långt tag och jag vill inte lägga ner massa tid på drama och komplicerade saker, jag vill liksom leva enkelt. Göra det jag vill,när jag vill och inte fastna i någon slags rutin och må dåligt, utan fokuset just nu är och bara få allt och funka för ett tag.
Känns som det är bara babbel men men, på tal om något helt annat, så kan jag ju meddela att jag äntligen fått in en fot i bar branschen och det är ute på vishan där jag bor vilket passar mig nästan perfekt.
Stället heter Club Ice och ligger i Östhammar, och dom har bara öppet varannan lördag vilket är helt lagom.
Jag jobbade där första gången igår och det var så jäkla kul! Blev lite kaosartat med vissa drinkar haha, men dom 2 som jag jobbade med i baren är så jäkla awesome och även om det var första ggn vi träffades så var det ändå liksom att vi got each others back no matter what, som att vi bara klickade på en gång och det är så jäkla skön känsla och man blir så glad av och vara omringad av såna människor också! :)
Sjukt kul ialf, och längtar redan tills nästa pass såklart!
 
Jag har idag gjort så lite som möjligt haha, och jag älskar såna söndagar när man bara kan va,glida runt i mjukis brallor och kolla film haha.
Imorn så väntas det träning(dags och återvända till gymmet om man vill hålla formen från ridningen) plus en fika,med världens bästa före detta chef Johanna och gamla goda Chippen haha :)
 
Puss och hej så länge.
 
Den här aukustiska versionen är så jävla bra, diggar som faen när man bara håller sig till enkla instrument och levererar låtar precis som dom är liksom. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0