Am I wrong for thinking that we could be something for real?

Hej hej hej.
Trött mössan deluxe är det som skriver nu. Lördag har det varit idag men det har knappt känts som det av nån konstig anledning. Fullt med lektioner på morgonen ialf,första var redan kl 8! Och jag red en gång idag där Christian och jag tränade på lättsits,då man står upp i sadeln alltså,och det är förjävla jobbigt..speciellt när det blir både i trav och galopp i 30 min minst! Legday my ass..haha nejdå men träningsvärk imorn är ju ganska givet,jippi!
Igår så var vi hem till mormor och morfar här borta och käkade middag med några vänner till dom också,var riktigt mysigt! Men kom hem "sent", halv 11 så blev inte läggdags förrän halv 12 så som sagt trött är man.
Känns så jävla rubbat att man börjar vänja sig av och vara här,har gått 4 veckor här borta och det är en tredjedel av min vistelse..och man börjar bli van vid och vara i stallet 7-17 och sen ha pyjamasen på senast 22(ibland 21.00 också haha) på kvällarna..så himlans sjukt,är långt ifrån hetsen där hemma..rehab på riktigt känns det som haha!
Men längtar verkligen så sjukt mycket hem,vill känna att man är ung,festa och göra crazy stuff med vännerna än och leva familjeliv vilket jag gör nu,just nu känner jag mig som 30..haha!

För övrigt har det varit sinnessjukt varmt dom senaste dagarna,har så packat med fel kläder,höst här borta innebär inte kängor och jackor utan shorts och flippflopp haha.
Ska på riktigt sova nu så det var allt för mig nu,PÖSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0