leave the world behind.

 
Tjooo.
 
Jag fick reda på igår kväll när jag låg och skypade med Tove Mysmongo halv 11 på kvällen att jag var ledig idag så det gjorde liksom ingenting att vara uppe så "sent". Tove hade jobbat natt på sitt Max i Sundsvall och slutat för natten, kl är ju typ halv 6 på morgonen hos er därav den sena tiden när vi skypade också.
Men det var kul och få prata lite :)
Och jag trodde jag skulle sova ut idag men nejdå, vaknade kl 8..Har inte känt mig helt hundra heller, typ feberaktig i hela kroppen så idag har jag i princip gjort ingenting. Har legat i min säng och knappat på datan i evigheter!
Och jag skypade med lillebror och pappsen i ca 1 h om allt och ingenting OCH jag fick äntligen skype och funka med min bestie Nina, och vi snackade i 1,5 h haha :) Girltalk you know..
Allt detta snack idag har gjort att jag vill hem ännu mer, bara ordet HEM får mig att bli helt varm i kroppen.
Dock är det 5 ynka veckor kvar nu, jag räknade fel,trodde denna vecka skulle betyda 4 veckor kvar men neeeej då.
Och jag är så laddad på och åka hem, trots att jag vet att regn och kyla väntar. I don't care! :)
Det sjuka är att jag redan har planerat vad jag ska göra när jag kommer hem haha, det är dags och leva livet som jag vill det och det betyder inte rutiner och stabilitet och allt vad det innebär hemma i Uppsala. No no no!
 
Hur som helst, idag är det en big deal här borta för idag kommer farbror Martin och kusin Milton :) Ska bli spännande och träffa dom och om några dagar så kommer familjen plus Martin och sonen åka på semester, vilket betyder att jag och Ana ska sköta hela gården själva i cirka 5 dagar, så det blir en utmaning :)
 
Just nu ska jag kurera mig lite till i sängen i väntan på middag, hoppas ni alla är i bra skick där hemma och inte krassliga som jag! PÖSS.
Jag och bestie Nina,fulla och glada. Precis som det ska vara,hehe...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0