man måste dö några gånger innan man kan leva.

Halloj!
Är i matkoma mode just nu. Har precis tryckt i mig pizza med familjen och lite choklad på det också, känner mig som en buffalo. Sitter och lyssnar på Håkan H och hans underbara låtar gör jag också,därav rubriken av detta inlägg.
Idag har det varit fredag och det innebär såklart löshoppning, vilket gick rätt bra! Är så kul och se hästarna utvecklas och bli bättre för varje gång :) Red en kort stund på Traum och det gick hyfsat bra, han är en sån gullig häst men lite knepig samtidigt men han är kul och rida :)
Det har regnat heeeela dagen idag vilket är väldigt ovanligt,oftast brukar det regna intensivt i 1 h och sen är det som det aldrig regnat över huvudtaget, men inte idag, det har regnat och regnat och regnat lite till efter det. Jag har krigat på och när jag äntligen kom in från stallet så var en varm dusch och en varm kopp med choklad och marshmellows ganska givet!
Vi käkade som sagt pizza efter det och rätt tidigt också, halv 7 är en tidig middag här borta. Jäkligt skönt måste jag säga, för nu så har jag bara chillat framför datan och det är liksom ingen stress och gå och lägga sig.
Imorn så är det dags för UEP kidsen och komma och rida igen,så det ser jag framemot. Man blir alltid så glad, ska försöka få in några snygga pics på pojken Eric också som alltid har sån energi.
 
Förutom det så äre rätt lugnt här borta, vilket det inte är på hemmaplan har jag hört. Vill bara hem och finnas där för mina vänner! Overthinkning it, är exakt vad jag gör.
Om 5 veckor är jag hemma igen vilket känns helt obeskrivligt bra, och nästa vecka så kommer farbror Martin och hans son hit och hälsar på under mina 4 sista veckor så blir ännu mer svensk pratande här borta. Me like!
Hela min kropp är slutkörd efter denna dag,så ska tagga ner framför ett avsnitt framför Idol innan det är läggdags.
NATTINATT.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0