Moonshine.

Hey hey.
Värmen har återvänt och vi ligger och pressar på 28 grader i solen,vilket det varit dom 2 senaste dagarna. Trodde hösten anlänt hit också då vi haft lite regn och kyliga mornar meeeen så fel man kan ha..Känner mig otroligt bortskämd med och få ha en verklig sen sommar och inte ha svenskt höstmörker..det får vänta lite lite till(: 
I onsdags kom Martin och Milton hit och jag gillar båda två så sjukt mycket redan! Martin är en stor och stabil pratglad snubbe med tattoos och snusdosan i högsta hugg,en riktig svennebanan och det känns asbra och få in lite real deal i detta hus,vet inte hur jag kan förklara det bättre. Diggar verkligen att dom kommer och livar upp stämningen :) Och tror faktiskt dom räddat dom sista 4 veckorna här haha.
Och det som väntas nu är 9 dagars intensivt arbete..Denna helg är fullpackad med lektioner med start kl 8 varje morgon och fortsätter titt som tätt tills eftermiddagen, och sen nästa vecka mån-fre så åker allihopa bort på semester och jag och Ana ska tillsammans sköta hela stallet och Ana står för och hålla lektioner och jag ska se till och motionera skolhästarna..blir trött av och bara tänka på det. 
Och sen såklart är det ny helg med fullspäckat schema och sen efter det så är min lediga dag i sikte,kmr praktiskt gå lite mer än 1,5 vecka innan jag får en ledig dag..
Holy moly!
Plus nu har jag igår och idag ridit McKrells häst Ava i hennes uppsyn såklart och hon har pressat mig och mina ben så mycket så dom nästan skakar. Det är jobbigt och jobba kan jag lova men kul när det går bra haha!
Men men,det är bara och bita ihop. Det är dags för slutspurten av denna upplevelse,thank god! 
Ikväll var vi ialf ute och käkade mexikanskt och det innebär i princip alltid matkoma..är så gott! :) 
Och det var det,en snabb uppdatering innan läggdags!
Natti natti sweethearts. 
Quesedillas med champinjoner och kyckling..så.jävla.gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0