The word impossible it self says,im possible. Remember that.

Hej svejs.
Kl är 21.15 här borta och jag ligger i sängen,redo för bed time. Ana lagade middag idag,helt underbar rätt med kyckling och ananas m.m och efterrätt blev vanilj pudding med chokladbitar. Matkoma Deluxe!
Har haft min lediga dag idag och min sovmorgon blev förgäves då jag vaknade 8.30 haha. Satt ute och läste i solen ett tag och lyckades bränna mig på fötterna och runt nacken,helt rubbat men solen var ganska stark idag vilket vem som helst kan räkna ut om man bränner sig eller hur?
Drog sedan iväg till en mat butik som sålde lösgodis! Hallelulja säger jag bara,var så glad när jag gick ut därifrån. Bilden nedanför visar allt jag köpte,2 påsar lösgodis och 1 påse naturgodis plus 3 chokladkakor med uddaste smakerna : popcorn,chips och marshmellows.Förmodligen lär det räcka ett tag haha.
Hittade sedan en butik med fina prydnadssaker och sedan var jag inne på Marshalls vilket jag älskade,hur grymma kläder som helst till bra priser. Måste dit igen igen,snart snart snart!

Skypade också med familjen idag i 1,5 timme,vilket var så jäkla kul. Saknar min lillebror som tusan,skrattade så jag praktiskt tagit tjöt.Pappa var hel kul och tvångshöll både mina katter Puff och Tuffs framför dataskärmen,så rubbat, men dom var så söta och när jag ropade på Tuffsen så kollade han runt omkring sig som om jag skulle vara där..döör av saknad!

Förövrigt så har dom 2 senaste dagarna varit rätt jobbiga i stallet,Christian var bortrest och eftersom både Ana och McKrell måste hålla i mer lektioner så har det betytt att jag praktiskt taget gjort hela stallet själv på eftermiddagarna. Och igår red jag 3 ggr,vilket var kul men svinigt jobbigt också,var helt sönder när det var läggdags igår haha..
Förutom att det pushas mycket på ridfronten så är det ändå hyfsat bra,jag och Ana börjar bli riktigt close nu så det blir roligare och roligare! :) Och Johannes,3 år förgyller kvällarna med massa lek vilket är kul också!

Förutom det så vill jag bara att dessa 5 veckor ska fort,för just idag önskar jag att jag var hemma i lilla Alunda och kunde finnas för dom som alltid funnits där för mig.
Och innan jag blir alltför känslosam,så får det vara nog för denna gång.

All kärlek till er där hemma,peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0