sommartider.

God kväll! 
Sitter i skrivande stund ute på den gigantiska balkongen vi har, i tygstolen med ipaden och musik i hörlurarna såklart. Är i princip kolsvart, har bara ljuset ifrån gatlyktorna. En riktigt skön kväll också,sitter enbart i trosor och tshirt haha. Har varit inne hela dagen och inte gjort ett smack, har varit halv död nästan 2 dagar i rad nu och bara sovit,kollat film och ätit choklad haha. Lingonveckan är som sagt här och den är lika otrevlig varje gång, dock lite värre denna gång. Känner knappt att jag är hungrig så har inte ätit så mycket vilket är dumt jag vet. Min roomie Sebastian försökte muntra upp mig med chokladmuffins,smart drag och det funkar ju alltid, det är choklad liksom? Haha. Hans tjej Debbie bakar godaste muffinens helt klart, nam nam. 
Igår så sa vi båda hejdå till vår andra roomie Marcus, han drog hem till Sverige efter och ha varit här i snart 8 månader. Vi har ju bara bott ihop i ca 3 veckor men han är en sån himla rolig kille så det kommer bli tomt helt klart. Och ännu tommare blir det när Sebbe åker till Sverige imorgon för semestra, kommer leva solo i ca en vecka nästan. Galet men det ska nog gå bra! 
Det lutar ju åt hemgång för mig också snart och det har redan blivit halv hysteri känns det som, men det är kul att man är efterlängtad. Har såklart blandade känslor men känner mig hyfsat redo för och komma hem. 
 
Men förövrigt så rullar livsnjutarlivet på här. Patriks kompis Marina var här förra veckan tors-sön precis som Anna
var, och det har varit riktigt kul. Har blivit en massa mysiga middagar och drinkkvällar. Förra veckan var ju lite intensiv med 4 festkvällar,tis ons fre lör haha. Men jag klagar inte. I lördags fick vi gratis drinkar från en schysst servitris på ett ställe vi alltid går till. Helt galet men kul såklart! :)
Kommer dock inte bli allt för mycket denna vecka, får försöka take a chill pill.  
 
Har ju legat och kollat film nu i flera timmar och jag har kört igenom klassikerna: the wedding date(som jag ALLTID kollar på när lingonveckan smärtar som mest),the proposal,the holiday,wiimbledon,sweet home alabama m.m
MEN en film jag kollat på är endless love, och den är by far den bästa love storyn jag sett! Så himla hjärtslitande och underbar på samma gång. Efter filmen så drog jag en lång suck och bara andades ut och tänkte, shit vilken jävla känsla. Så jaa,till alla crazy love birds som jag där ute, rekommenderas starkt! :)
 
Men nog om mig och mitt babbel nu.
Kram på alla er därhemma som saknar mig, jag saknar er dubbelt så mycket kan jag säga.
Ciao :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0