5 Januari 2014.

Hej hallå!
Sjukt jävla länge sen man skrev några rader här, dålig stil kan man tycka, speciellt när jag vet att personer i min närhet slår ett öga hittåt nästintill varje dag, och kan förstå besvikelsen faktiskt när det dag efter dag inte händer ett smack haha. Men kan nästan försöka lova mig till att bli bättre och uppdatera mer,ok?
 
Har inte direkt nått nytt och spännande och berätta om livet just nu, så tänker faktiskt vara ur tråkig och inte dela med mig av det senaste.
Men något som dock är jävligt spännande är att ikväll äre Paradise Hotel final! Missa inte säger jag bara!
 
Tänkte annars bara dela med mig av 4 låtar som jag totalt spelar sönder på min spotify just nu, jag älskar dom.
Så lyssna och njut av mina favoriter.
 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0