Are you ready for a perfect storm?

Hej på er. 
Det är en något bitter tjej som skriver kan jag säga..
Det räckte ju inte med att gårdagen skulle vara en dålig dag fullt med massa jobb och kvällen avslutades med och få skit kastat i ansiktet och gå och lägga sig arg och sova som en kratta och sen upp tidigt för och vara på samma dåliga humör. Kul? Inte direkt. 
Jag blir bara så sjukt förbannad bara på hur folk kan bete sig fortfarande.Jag var på väg hem trött,stressad och hungrig som ett as igår och får snacka med en som jag faktiskt bryr mig om, men istället för och mötas av nån som lyssnar på det man faktiskt säger,har lite förståelse och kan försöka muntra upp får man istället ironi och kunde inte bry mig mindre attityd. Så jaa som ett slag i ansiktet var känslan där kan man säga.
Så jaa lite humöret avslutades inte på topp igår och idag är man i samma bad mode..
Men men nu har jag fått ut mig det jag legat och surat över hela natten.
Hoppas ni andra har en bra dag ialf,och jag ska försöka vända denna dag med 9h jobb till något positivt ändå. 
För sån e jag. 

Hörs då! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0