Trouble in paradise.

God dag svenska folket!

Humöret idag är nästan på topp, är lite smått seg och mitt hjärnkontor snurrar runt med lite för mycket tankar.

Och jag har ju gjort illa mig också..note to myself: bada inte full i havet kl 6 på morgonen,för du kommer ramla på reven och få skärsår eftersom du inte är den smidigaste människan..asså hela mitt vänstra ben är svullet och har sår över hela foten. Blev lite oroligt i förrgår då jag hade feber och infekterade sår. Men det börjar ordna upp sig nu som tur är! 
Vi har dom senaste dagarna undvikit solen lite, i torsdags var vi superbakis och var bara inne och hade film marathon och käka glass typ haha.
Men idag så är jag as glad för jag och Sandra ska dra iväg och se Afrojack!! Han är grym och är en av mina favorit DJs så ni kan ju tänka er att lyckan är total :D 
Imorn så kommer det garanterat bli stranden hela dagen, och bättra på brännan! Allt är ju i princip stängt på söndagar, då alla går i kyrkan m.m så söndags standarden är och bara hänga på stranden på dagen och ha en lugn kväll hemma i soffan typ. 

Och juste, på torsdag nästa vecka kommer min barndomskompis Anna hit i 4 dagar! Så nästa helg kommer bli knaskalas garanterat! :D redan söndertaggad haha, för jag och Anna tillsammans brukar oftast bli crazy bananas! Haha(: 
Men nog för mig nu, måste ut och handla.
Ciao! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0