när änglarna går hem.

Hej igen.
Kan inte sova som alltid.  Så därför sitter man här och ugglar mitt i natten, en riktig nattuggla med andra ord.
Är ganska stolt över mig idag för jag har varit vaken sen 10(väldigt ovanligt att jag vaknar en sån tid på en ledig dag) och jag har spenderat nästan 3 h i stallet och ridit en kort men intensiv uteritt på Hjördis och longerat Messer vilket gick helt okej, och det hela avslutades med en fikastund med Jojjo.
Väl hemma så lyckades jag efter middagen ta med mig lillebror till simhallen trots att vi båda två var hur trötta som helst, och kändes grymt skönt att lyckas ta sig i kragen och komma iväg ändå.
Jag har dock haft en huvudvärk på eftermiddagen och har spenderat halva kvällen i sängen med Greys Anatomy avsnitt, och såklart så ska man ändå inte kunna sova då..sjukt drygt!
En jobbhelg väntas ialf men dock dagpass vilket är skönt!
Har ändå planerat en rolig fredagkväll med mina 5 tjejor med middag bla och sen på lördag så blir det bästis mys med Nina framför mello och på söndag så är planerna lite friare, kanske blir träning efter jobbet, och om inte återstår och se!
 
Och på tal om mello,så vill jag bara dela med mig av mina favoriter:
Helena Papariziou- Survivor
Sanna Nielsen- Undo
Martin Stenmark- när änglarna går hem
Alvaro Estrella -Bedroom
Ace Wilder- Busy Doin Nothin
Alcazar - Blame it on the disco
 
Nu är ju inte alla dessa i final men jag hoppas på att Helena Papariziou eller Sanna Nielsen vinner,sjukt bra låtar vilket som!
Hörs efter helgen då, puss på er.
 
Jag och min eviga kärlek, Bolliboll. #throwbackthursday
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0