Dag 1 – Ditt förhållande, om du är singel – skriv om det.

 
Jag har då inget förhållande i nu läget och jag har helt ärligt inte haft något på väldigt länge heller.
Så jag är singel och jag trivs bra med det, det är enklare och friare.Man har mer fokus på sig själv och man lär sig mycket som singel också, och bli mer självständig och man lär känna sig själv bättre.
Man blir väldigt bekväm av och vara själv och för min del så gör det ibland svårare och öppna upp sig när kärleken står och väntar i dörren liksom haha. Man funderar så mycket runt omkring,och man blir lite rädd faktiskt.
Jag har haft ett bra förhållande och några sämre vilket har gjort tyvärr att efter utstått fler dåliga än bra förhållanden hållt mig undan det ett tag. Jag är därför försiktigare och slänger mig inte in i vad som helst, jag vill inte ha något som känns bra, jag vill ha något som känns fantastiskt.
Men jag måste säga att jag längtar efter något stabilare, jag vill ha någon som tar hand om mig, och får mig känna mig speciell, jag vill ha något äkta.
Även om jag är singel, så är ett förhållande något jag vill ha,något alla singlar egentligen vill ha i slutändan, jag vill ha någon som jag kan pussa god natt och skratta med under tisdagsmiddagen.
Men tills det händer så är jag fortfarande singel och fångar dagen och fyller livet med andra härliga personer i min närhet och händelser, och har kul framför allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0