dag 10- någon i din närhet du beundrar och varför

Shit, det finns många personer i min närhet jag beundrar på ett eller annat sätt.
Men en person i mitt liv som alltid beundrar mig är min lillebror. Han är en fantastisk person, som har ett hjärta av guld på riktigt. Det finns ingen jag vet som är så osjälvisk mot andra människor och han sätter alltid alla andra i första hand än sig själv. Han begär inte mycket ut av livet och är nöjd med det som finns just idag. Jag beundrar han så sjukt mycket för han är alltid sig själv och liksom skiter i vad andra tycker och han är liksom bara sann mot sig själv. Han är enastående som människa i denna galna värld, det är ett som är säkert.
Det som är så fantastiskt är att han är en riktig glädjespridare, halvkoko som jag och älskar och skratta och ha kul. Han får mig att skratta så jag gråter och får ont i magen minst 5 ggr per dag, och för mig är han lycka. Han är den starkaste stjärnan som lyser på min mörka himmel.
Därför är och förblir han en av dom mest beundransvärda personerna i mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0