dag 13- vart du vill vara om 10 år

Shit, vilken grej och svara på nu liksom. Kan ju inte ens föreställa mig en månad i förväg typ haha.
Nej men okej, om 10 år så är jag alltså 33 år, och vad kan man säga?
Jag hoppas att jag som dom allra flesta, har ett någorlunda stabilt liv. Är gift med en karl jag inte kan leva utan, har barn eller förmodligen någon på gång, ett stort hus med en härligt stor veranda nånstans hyfsat ute på landet med massa djur också såklart, hund,katt och hästar. Ett jobb som jag älskar vore super också. Jag hoppas att jag är i det läget att jag knappt kan vänta och få kliva upp ur sängen nästa morgon, så nöjd vill jag vara helst. Jag hoppas ialf att jag har en egen familj, eller åtminstone en speciell someone jag delar min vardag med var som helst i världen vi än befinner oss i. 
Och skulle jag vara en olycklig 33åring med inget som helst stabilt i livet förutom en kaktusväkt i mitt hem eller nått så lets so be it. Det är det som är så jäkla kul med livet, man vet aldrig vad som väntar förrän man är där. Man kan ha drömmar och visioner om hur man vill vara och ha det, men verkligheten och det man förväntar sig är oftast helt annorlunda. Det återstår och se vad som väntar mig om 10 år, men tills dess...HADEEEEEE!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0