dag 14 - nånting du är stolt över dig själv för

Det finns många saker jag är stolt över mig själv för,lika många saker som det finns som jag inte är stolt över haha.
Men något jag är riktigt stolt över mig själv är hur jag aldrig slutar vara rädd,rädd för vad livet än ger mig,att jag vågar göra det jag vill göra. Jag är självständig, och jag låter aldrig nånting hålla mig tillbaka. Jag är stolt över hur jag alltid tar mig ut i världen på egen hand,på eget initiativ, och egna beslut. Jag ser ingen som helst anledning och försöka behaga nån annan än mig själv. Så jag är jäkligt stolt för att jag vågar,vågar stå upp för mig själv på det sättet. Jag kämpar väldigt mycket med mitt välmående, jag vill inget hellre än må bra, och jag gör det som måste göras helt enkelt. Om det innebär att jag måste fly landet i några veckor eller ha den där festkvällen eller dissa den där killen så är det så. Jag är en riktig egoist på det sättet kan man väl säga, men för mig är det väldigt viktigt att vara sann mot sig själv, och jag är sjukt stolt över att jag inte är en sån person som låter sig påverkas av andra. Jag är stolt att jag vågar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0