dag 19- vad du har i din handväska

Haha, asså för det första så har jag en sjukt stor handväska. Den är ifrån H&M, är svart ,med gulddetaljer såsom dragkejdor och bottenknoppar. Den är så jäkla snygg och bra för jag kan få plats med i princip allt i den.
Det är som är standard grejer som finns i min väska är ialf :
smink,tamponger,mobilladdare(då jag har sämst batteri på telen så vet aldrig när jag kan behöva ladda),hårspännen/hårsnoddar,värktabletter,plånbok, mobil, hörlurar,parfym,deo,tuggummi.
 
Annars så kan jag lätt få plats med lite gymkläder när jag väl behöver eller ett helt ombyte med andra skor dagen efter en fest, jag kan trycka ner i princip vad jag behöver för stunden ner i väskan och det är asgrymt!
Så jaa i min handväska kan det finnas i princip allt man kan tänka sig beroende på vad det är för dag haha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0