Dag 2-senaste gången du festade i detalj.

Tja! Nu kör vi bomb av denna oktober grej jag startade för ett tag sen, chockande att jag är seg som vanligt haha?
Men äsch, nu kör vi.
 
Senaste gången jag festade var sista helgen i Augusti, då hade jag precis kommit hem och jag körde fest både fre och lör.
På lördagen så var jag och Tove bjudna till våran bästa killkompis Bolles moster på grillparty/födelsedagsfest.
Hela tjocka släkten var där och eftermiddagen började med och spela brännboll bakom skolan,vid den lilla gräsplanen som man alltid under skoltiden spelade brännboll och spelade fotboll på.
Det var riktigt kul,dock vann inte mitt lag haha.
Alla tog sig hem till la casa Liljeblad och ölspel drog igång och grillen tändes på bara några minuter.
God mat och gott sällskap, blandat med lite alkohol var en perfekt blanding för en klockren kväll.
Alla ungdomar(ca 12 st) satt samlade runt ett bord och drack och stämningen var grym. Klockan var väl runt 8-9 när jag,Tove och resten av grabbarna tog oss till bussen mot staden. Hade en rolig resa in till stan med en massa roliga samtal. Vi tog oss lite snabbt till Gränby där vår kompis Ludde var hos Emelie med ca 15 st andra, var riktigt kul men blev bara ett snabbt besök innan alla tog sin ner på stan :)
Nu var det lite länge sen här men har för mig att jag och Tove tog oss till Terrassen en stund, och sen drog vi vidare till BJ där vi var och dansade och barhängde en hel del. Träffade flera personer jag inte sett på hela sommaren vilket var underbart kul!
Helt ärligt så finns det en kille jag aldrig kommer sluta titta efter i kroghavet av människor, och såklart träffade jag på honom vilket gjorde min kväll bara där.
Jag och Tove hade en deal med några av förfest människorna vi var med innan att vi alla skulle runda av kvällen på Bullit halv 3,då vi splittrats lite under kvällens gång, så jag och min pingla drog dit och mötte upp det andra och avslutade med en öl tror jag det var, innan vi såklart drog till Max och tjockade oss.
Kvällen slutade med att mötas upp av honom i ovanstående rader, hans isblåa ögon man i princip drunkar i och få den där kyssen man längtat efter.
Och kvällen kunde inte ha slutat bättre helt ärligt.
Det var då senaste gången jag festade ordentligt, och jag hade som ni förstår en grym kväll.
 
 
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0