dag 24 . din favoritblogg

Jag läser inte bloggar alltför ofta, men har några jag kikar in på då och då.
 
- Kenzas.se
Diggar hennes blogg pga kläderna,modet,stilen,hon levererar snygga outfits och är en riktig inspokälla när det gäller kläder.
 
- finest.se/diabetesmannen
Läser Jockes blogg inte så ofta, men han är en kung på och leverera klitchiga rubriker om bloggen på fejjan, och ibland blir man så jäkla nyfiken och fundersam att man bara måste trycka på länken och läsa, är en riktigt bra blogg och gillar hans starka skrivande och dessutom levererar bra stil och en inblick i Uppsalas uteliv utöver det vanliga, läsvärt!
 
- finest.se/SamirBadran
Samir är en sån jäkla skön person på alla sätt, och hans personlighet är klockren och hans blogg speglar allt det där. Det är rolig och underhållande läsning kan jag lova! Diggar han som fan.
 
- Tyras.se
Läser Tyra Sjöstedts blogg ibland, och det är alltid lika kul och intressant och läsa om hennes liv,hur hon bytte ut stilettklackarna på Södermalm till ridstövlar ute på landet. Hon är en otroligt stark kvinna och inspirerar på många sätt.
 
Bara ett urval av dom bloggar jag läser igenom då och då, men dessa läser jag mest när jag väl läser.
Enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0