dag 25 - berätta om dig själv

Haha jaa berätta om sig själv kan man ju göra i princip evigheter känns det som.
Men kör en kort och skön beskrivning helt enkelt.
 
Jag är 22 år,snart 23 om mindre än 2 veckor. Uppväxt ute på landet i en liten by kallad Alunda, men Uppsala är liksom min hemstad. Jag älskar djur och mina katter är det bästa jag vet. Jag har ridit och hållt på med hästar sen jag var 7-8 år och det är min stora passion här i livet, det känns som att när jag sitter på hästryggen är jag liksom "hemma".
Förutom det så har jag en extremt låg humor, skrattar,fnissar och asgarvar åt allt känns det som, jag älskar och skratta bara. Jag älskar tacos,min favoritchoklad är geisha, och jag älskar juice. Jag har väldigt långt hår och har nästan aldrig haft en annan frisyr. Jag hatar och bli blöt om fötterna när det tex regnar ute och man har tygskor och blir dyngsur på 2 sek och man är inte ens i närheten av hem, jag hatar det haha.
När jag har mens så kollar jag alltid på The Wedding Date(skitfin film verkligen) och jag menar att jag i princip alltid gör det.
Jag är en extremt självkritisk person och prestationsångest är något jag alltid haft jagandes efter mig i flera år, i det jag gör, jobb eller uppgift så vill jag alltid ge hundra procent och liksom leverera men som en kritisk och prestationsångest person så är det inte alltid så lätt.
Jag tycker det är extremt kul och träffa nya människor och uppleva nya saker och utmana mig själv. Jag älskar och festa, och att dansa och göra galna saker är något av det roligaste jag vet haha.
Listan är lång på hur jag är som person, och jag kan säga er att jag inte är perfekt. Det är ingen tyvärr, men men, detta får duga så länge så har ni en liten inblick om vem jag är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0