dag 27 - ett minne du aldrig glömmer

Det här är ju för svårt, finns mycket man aldrig glömmer. Man har ju tusentals tankar och minnen som man varit med om, så vet inte hur jag ska välja ett speicellt tillfälle direkt..
 
Var tvungen och gå igenom lite bilder på fejjan och försöka välja nått,så svårt! Men okej here we go.
Minnena ifrån barskolan i Miami kommer jag aldrig glömma och det finns så mycket roliga grejer man gjorde och jag njöt verkligen där borta av och få se världen, jag reste dit helt själv, planen var och spendera 4 veckor i USA,Miami med ca 25 olika personer,både från Norge och Sverige och utbilda oss till bartenders. Det i sig var ett sjujäkla äventyr och Miami är det bästa stället jag festat på hittills, klubbarna där är helt freaking awesome.
Men det minne jag vill referera till är ju då avslutningskvällen, dagen D när vi alla hade gjort klart praktiska och teoretiska testet och fått diplomen att vi nu var bartenders. Vi blev bjudna till en mexikansk restaurang av våra lärare där vi drack margaritas och käkade en sjukt god middag, samtidigt som vi delade ut priser till top 5 bästa personerna under utbilningen, och snackade om allt som hänt de senaste 4 veckorna.
Efter middagen överraskade våra lärare oss med och ha 2 limousiner väntades på oss som skulle köra oss i ca 3 h runt i Miami innan festen skulle avslutas på en klubb och dansa rumpan av oss såklart. Och jag kommer aldrig glömma den limmo resan, när jag sitter med alla underbara människor jag träffat och kommit nära  de senaste veckorna och festar,sprutar champagne och firar, och sjunger och är totalt jävla galna tillsammans, jag kommer ihåg att jag tänkte precis innan vi skulle dra iväg att, shit vilket jävla liv man lever, jag älskar det här, nu mår man, haha! Att liksom får glida runt på Miamis gator i en limo och få festa järnet utav sig,det är ett utav många oförglömliga minnen haha.
Tack för mig hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0