Dag 4 -Berätta 10 intressanta saker om dig

Intressant vet jag inte om det är, men tänkte skriva det mest ärliga och roliga saker jag kan komma på.. :)
 
1. Jag är en extremt självkritisk människa, om något inte går bra eller så, så praktiskt tagit slår jag mig själv gul och blå rent psykiskt. Kan älta saker och ting i huvudet och försöka analysera varför det inte gick bra och tänker på scenariot om och om igen, så får jag kritik för något jag gör exempelvis tar jag mig till det och kritiserar mig själv ännu mer.
 
2. Jag är ett freak när det gäller paljetter, jag älskar allt som glittrar och paljetter är en svaghet,har alltför många paljettklänningar för mitt eget bästa hängandes i garderoben tror jag haha.
 
3. Jag älskar och sova, men hatar och gå och lägga mig.
 
4. Min favorit choklad är Geisha. Jag döpte min kanin jag hade när jag var liten till Geisha såklart pga detta haha.
 
5. Jag är livrädd för och dö för snabbt,att jag skulle omkomma i en bilolycka typ och vara borta på några sekunder. Och inte hinna säga farväl till dom personer som betyder mest, den tanken fullkomligt förgör mig.
 
6. Jag är en otroligt optimistisk person, tror att allt går om man vill och sky's the limit i princip.
 
7. Jag tycker inte om svarta strumpor, älskar och ha vita strumpor eller färgade går också bra, men svarta strumpor är något jag bara inte klarar av och ha på mig haha, visst att jag har det ibland men helst inte. Vita strumpor är snyggast och fräschast helt enkelt haha ;)
 
8. Jag älskar söndagar, då man bara kan mysa runt i mjukiskläder och glo film, och ta det lugnt bara.
 
9. Som person är jag väldigt känslosam,jag tänker och känner något extremt, så mitt hjärta och hjärna är oftast ett enda stort virrvarr, ni skulle bara veta säger jag bara...
 
10. Om jag skulle göra en till piercing, skulle det bara bli ett till hål i örat, jag vill inte ha några mer än dom jag har nu i naveln och tungan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0