dag 6 - din första kyss och din första kärlek

Alright, om man ska skippa allt trams man gjorde när man var under 12 år och pussades på ryska posten och var kär i coolaste killen i klassen och frågade chans och grejer haha, så var min första riktiga kyss/hångel när jag var 14 år och gick på högstadie disco i skolans aula. Några 9e klassare från Gimo var där och ena killen Jimmy dansade jag med i slutet av kvällen och under en tryckare såklart så möttes våra munnar. Kommer ihåg att jag tänkte hur blött och konstigt det kändes haha, men var såklart överlycklig när jag kom hem den kvällen.
Hahah väldigt roligt minne måste jag säga..
 
Min första kärlek var Tobias, jag var 15 och han var 17 och vi blev tillsammans precis efter 9:ans skolavslutning,knappt en vecka efter. Vi träffades första ggn på hemmafesten jag hade den helgen och jag satt i hans knä hela kvällen och fnittrade typ. Eftersom hans bästa vän Thomas och min bästa vän Emelie var tillsammans så tog det inte alls lång tid innan vi sågs igen. På måndagen efter festen hade vi filmkväll med Thomas och Emelie och vi satt bredvid varandra i soffan och gjorde ingenting, tills jag la min hand på hans knä för och sträcka mig till bordet med chipsen och efter det så låg han och höll om mig. Senare när vi skulle sova så kysste han mig och efter det så var det vi. Han och jag var tillsammans i 2 år, och förlovade oss efter ett halvår, men som många sagor gör så tog det slut. Jag ångrar ingenting och ser jag tillbaka nu så var vårat förhållande så jäkla bra, och jag har faktiskt helt ärligt inte haft ett så bra förhållande sen dess. I nuläget så är jag och Tobias kompisar men ses väldigt sällan då vi är på helt olika plan i livet.
Första kärleken glömmer man aldrig har jag hört, och det stämmer nog faktiskt. Kärlek är en så stor känsla och när man för första gången får känna på det så är det såklart att man aldrig glömmer det, minnena finns alltid kvar.
 
TJEJER. SVARAR NI INTE PÅ FRÅGERNA, KOMMER NI FÅ OTUR MED ERAT UTSEENDE I 10 ÅR.
strippat inför en folksamling? Nope.
äger ett par vita string? nej,bara ljusrosa:P
har mer än 5 bh:ar? Jaa
älskar killar som har magrutor? Nja,spelar roll. 
har haft trekant? Aldrig
har färgat håret minst 3 gånger? Japp.
går inte ut utan smink? Jaa
har någon gång spelat klädpoker? Har typ börjat,men aldrig spleat klart xD
har haft sex på en offentlig toalett? nee,men en dusch:P
tittat på en porrfilm? 2 ggr
du studerar ofta din kropp i spegeln? Alltid!
älskar att shoppa underkläder? Jaa:D
du har någon gång föreställt dig själv ha sex med brad pitt? Haha,nee!
du har hånglat med över 15 killar på en kväll? Nej!
du älskar att prata om sex och killar? Jaa x)
har dåligt självförtroende? Jaa,kan man säga!
<span style="font-size: x
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0