dag 8 - ett ställe du skulle vilja åka till.

 
Hahah asså för mig är det ju väldigt oklart, för jag vill ju åka till flera tusen ställen..
Jag vill åka till New York och se frihetsgudinnan, jag vill åka till Kina och gå längs kinesiska muren, jag vill till Nya Zeeland och se naturen och Hobbit byn, jag vill åka till Australien och se kängurus och dra på äventyr, jag vill åka till Sydamerika och se kulturen och dansa längs gatorna, jag vill till Italien och åka till vingårdar, jag vill åka till Paris och kyssa nån under Eiffeltornet, jag vill åka till Österike och åka skidor och dricka öl, jag vill åka till Spanien och uppleva en riktig chartersemester, jag vill åka till Irland och rida hästar längs landskapet, jag vill till England och Skottland för shopping och whiskeyn, jag vill till Thailand och uppleva paradiset.
Det är många ställen jag vill åka till, och om några veckor vänder vi blad i min bok och skriver en ny sida. Thailand.
Phuket. Patong.
Det är där nästa ställe är jag som jag vill åka till. Snart lyfter vi, ses på andra sidan jordklotet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0