this is how we do.

Tja!
Finns inga ord som beskriver hur dåligt jag mår just nu, min kropp har gjort en krasch landning helt klart..Är risig i kistan samtidigt som jag mår illa och vill spy typ,samtidigt som jag har huvudvärk,samtidigt som kroppen är helt svag,samtidigt som man kallsvettas..asså vad äre som händer liksom?? mår skit och kan inte sova såklart.
Har inte gjort många knop idag heller, bara sovit länge, kollat tv, gått PW,solat, handlat och chillat hemma. Jag mådde illa igår natt också och kom inte i säng förrän 3,så någonting är ju på gång helt klart,kroppen spårar. Fan pallar inte och bli sjuk, är så pepp på träning nu och bli sjuk är inte okej...fan.
Hur som, var det bara jag som halvt dog av och kolla på programmet jagad av hundar ikväll?
Min lillebror satt och skratta och tyckte det var skitkul medan jag satt och grät bakom kudden typ och min vän Nina smsade under programmet och tyckte det där skulle vara en kul upplevelse, asså äre bara jag som är rädd här eller hahah? Dock fick man ju en lagom dos av adrenalin vilket var kul,skräckblandad förtjusning helt klart.
Detta får mig bara och få Flashback ifrån när jag och min babe Lisa bodde ihop, vi brukade alltid kolla på skräckfilm tillsammans och ha 25 kuddar i soffan som skydd, skrika och få en adrenalin rush som hette duga, typ en helt vanlig torsdagkväll när vi hade tråkigt, var jäkligt kul ändå haha. Dock kunde det gå lite för långt ibland att vi båda var för rädda för och sova ensamma så vi bädda ihop oss i hennes stora säng och sov med lampan tänd haha. Den tjejen kommer alltid vara som en syster för mig helt klart.
 
Första oktober är det ju idag och jag längtar så sjukt mycket efter halloween, jag älskar maskerader och utklädnader. Jag vet redan exakt vad jag ska vara, förra året köpte jag svarta vingar och gloria som aldrig användes så tänkte köra stenhårt på detta i år, DARK ANGEL. Vet vilka skor, klänning, frisyr och smink jag vill ha, asså har aldrig varit så pepp på nånting tror jag, love this.
Jag är så jäkla svag för maskerader och allt sånt, anledningen är nog för att man kan vara precis vad som helst,släppa allt och vara galen och karaktäristisk, så jag vet också att jag kommer trivas som fan på GG i Thailand med alla temafester som kommer hållas. Fun fun fun!
 
Men men, nu ska jag försöka kurera mig så bra som möjligt i sängen och somna till en film..
KRAM.
 
Jag och lisis,farligt snygga ihop om jag får säga det själv.
Back in the days när det enda som existerade var galna partykvällar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0