say something.

Say something, I'm giving up on you
I'm sorry that I couldn't get to you
Anywhere I would've followed you
Say something, I'm giving up on you

 
 
Så mycket ord och så mycket mer jag vill säga, men den här vackra låten som alla nog hört mer än en gång, summerar upp allt i ett. Jag kan inte ha människor i mitt liv som höjer mig till skyarna för att sen sänka mig ännu lägre än jordens yta, gång på gång,på gång på gång..Upp i taket och ner i kaklet,det funkar inte. Jag klarar inte av det längre. Det slog mig sist vi sågs, sist du fick mig och känna mig alldeles varm och betydelsefull en hel kväll för att sen göra mig besviken nästa morgon, att det här är sista gången. Sista gången jag nånsin kommer bry mig om dig,se igenom din skakiga fasad för den du egentligen är,svara på dina samtal när du är som mest kaosartad,bekräfta det du redan vet,att jag tycker om dig.Det finns en gräns, iallafall jag har en gräns av hur mycket besvikelse och tomma ord man kan ta.Im giving up on you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0