the weeknd.

Har helt snöat in mig på the weeknd, den killen har börjat briljera mer och mer med sin musik. Här är mina 3 favvo låtar som det inte går en dag utan att jag lyssnar på, och då menar jag verkligen att jag nån gång  under en dag lyssnar på nån av dessa låtar MINST, nytt beroende! 
 
 
 
Often, är så himla grym låt som bara ger en en skön rusning i kroppen,och jag lyssnar som sagt minst sagt på den låten varje dag haha,älskar den.
Erned it, är en ganska ny låt och från fifty shades of grey filmen och den är extremt jävla bra bara.
High for this, är en sån tung låt,får rysningar för kan varje ord, och visst att hela låten handlar om droger vilket jag hatar men den ger en sån skön feeling, vill man bara stänga ute världen helt och hållet så ska man slita igång denna låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0