1000 gånger bättre.

Tja, shoo, hej!
 
Har haft en riktigt bra dag hittills som tågat på i full fart! Är ledig idag efter och ha jobbat 2 nätter och trodde jag skulle vara astrött när jag vaknade idag men var hyfsat pigg! Jag har idag hunnit med ett gympass, snabbshopping och en sen lunch på Cupido med Leyla och Cia. Patrik och Emilia joinade efter ett tag och vi alla gick och fikade på Wayne's vilket var riktigt trevligt!
Kom hem vid 8 ikväll och har därefter suttit och babblat med brorsorna.
Jag ska ju försöka och inte hålla på mobilen eller dylikt efter kl 22 är en regel jag satt upp för mig själv,för jag har ju som ett mål och få bättre rutiner och sova bättre och därför har jag nu gett mig in på och lägga ifrån mig mobilen och datan om kvällarna och istället runda av med och läsa böcker och försöka tagga ner på det sättet, och idag så köpte jag faktiskt 2 nya böcker som jag ska läsa framöver. Ska bli as kul, och jag hoppas att vardagen kan ordna upp sig lite pga detta. Dom böcker jag köpte är på engelska och skrivna av Nicholas Sparks,en av mina favorit författare. Tycker det är as roligt och läsa på engelska då man tränar på språket mer och ibland så är texterna formulerade mycket bättre också enligt min mening haha.
 
Hela veckan är ganska fullspäckad med jobb faktiskt men det gör inte så mycket och jag längtar tills fredag då det är födelsedagsfirande som väntas också! :) Ska bli så kul!
Imorgon så ska jag ha utbildning på jobbet med en ny brutta och ser verkligen framemot det,var länge sen jag lärde upp någon från scratch! Innan jobbet ska jag hinna med ett gympass på morgonen och avsluta med en solning, så som sagt är det full rulle denna vecka! Men men, thats all for now!
Förresten, nästan alla mina rubriker härstammar från låttitlar/låttexter så om ni vill ha inspo på låtar så sök upp på spotify och få lite ny musik i lurarna! :)
Nu ska jag sova, och tagga ner efter denna dag.
Sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0