tro och tvivel.

Hej Hej!
Som alltid är man en seg rackare på och uppdatera, men vad gör det? 
Jag ville bara dela med mig lite av min dag that's it. 
Har varit ledig och haft en fullspäckad dag faktiskt! Gjorde gratis jobb kan man säga med Leyla mellan typ 12-15 och delade ut Max kuponger till företag runt omkring i innerstaden. Vet inte hur många olika hissar/trappor vi gått i idag, blev lagom snurrig efter ett tag haha! 
Var ändå roligt då Leyla är det bästa sällskapet man kan ha, och vi hann ju faktiskt med shopping,lunch och en fika däremellan också! 
Kom hem på sena eftermiddagen och drog direkt och simmade med mamma och hennes kompis, välbehövligt var bara förnamnet! Asså finner inga ord, men det var precis det jag behövde. Simma först, bastu efter och solning som avslut. Har aldrig varit så avslappnad i hela mitt liv. Jag höll på och somna i bastun på riktigt, min kropp blev som en hal makaron och alla spänningar bara släpptes kändes det som. Gosh vad skönt det var! Note to myself: mer simning och mer bastning framöver. 
Jag sprang på en saknad vän mitt i alltihop tidigare under dagen och det gjorde min dag verkligen, kändes lite som ödet att det skulle hända,att jag skulle få se denna människa efter så lång tid.
Hur som helst, så är det en trött men rätt så nöjd tjej som skriver dessa rader och det jag vill komma fram till är att det varit en bra dag. Mer kan jag inte begära när man är ledig och allt! :) 
 
Och det börjar verka kärlek bannemej.
Hahah, godnatt! 
 
Eftersom det är torsdag så, TBT MALTA! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0